BSY Fed-NONI Enzym


BSY Fed-NONI Enzym
Pati mengkudu atau noni (Nama saintifik : Morinda citrifolia) memang semenjak dahulu lagi telah digunakan sebagai penyembuh secara tradisional. ia dikenali sebagai makanan ajaib yang berupaya menyembuhkan luka dalaman.

Ciri-ciri anti-radikal bebas yang terdapat didalam Fed Noni, berupaya melindungi dari kerosakan jantung dan memperbaiki sistem penghadaman. Bahan-bahan aktif dalam noni juga mampu membantu merencatkan sel-sel kanser, mengawal kandungan gula dalam darah,
Mengawal tekanan darah tinggi dan menigkatkan kekuatan badan menentang penyakit melalui pengukuhan sistem imunisasi badan.

Antara khasiat yang terkandung di Fed Noni/Ekstrak Noni:

1.Meningkatkan daya tahan tubuh
2.Menormalkan tekanan darah
3.Melawan tumor dan kanser
4.Menghilangkan rasa sakit
5.Anti keradangan dan anti alergi
6.Anti bakteria
7.Mengawal tekanan (stress)
8.Mengawal perubahan energi tubuh

Fed Noni/Ekstrak Noni ini secara umumnya dapat membantu penyakit di antaranya seperti:
1.Tekanan darah tinggi
2.Barah
3.Penyakit jantung
4.Kencing Manis
5.Masalah seksual
6.Lemah badan
7.Berat badan berlebihan
8.Masalah penghadaman
9.Masalah buah pinggang
10.Gout
11.Ketagihan merokok
12.Luka kecil
13.dan pelbagai lagi.

Cara-cara pengambilan produk Fed Noni/Ekstrak Noni: Sebelum sarapan pagi, titis 3 titik di bawah lidah. Kemam selama 2-3 minit. Telan dan minum air suam/biasa sebanyak secawan. Jangan makan apa-apa makanan selama setengah jam selepas pengambilannya. Jangan minum kopi/teh/Nescafe dalam masa 2 jam selepas minum Fed Noni/Ekstrak Noni.Diambil sekali lagi pada waktu tengahari/malam mengikut cara yang sama seperti di atas.
Harga Rp.......