BSY NONI Black Hair Magic


BSY NONI Black Hair Magic
Masalah rambut berpunca daripada masalah kulit kepala. Kulit kepala yang bermasalah akan menyebabkan keguguran rambut, kelimumur, rambut terlalu kering, rambut berminyak, radang kulit kepala dan macam-macam. Oleh kerana ramai yang emailkan kepada saya meminta produk hilangkan uban yang selamat daripada bahan kimia dan kesan sampingan, maka di sini saya ingin memperkenalkan produk yang berasaskan herba dan selamat digunakan oleh kaum lelaki dan wanita untuk menutupi rambut beruban.

Penggunaaan pewarna yang diperbuat daripada bahan kimia akan menyebabkan kita menanggung risiko dikemudian hari seperti kanser kulit dan sebagainya. Oleh itu, untuk cantik dan bergaya kita haruslah memilih produk yang selamat dan diyakini bebas daripada kesan sampingan dikemudian hari.

Di kalangan rakyat Malaysia ada yang menamakan produk ini Noni BSY, BSY Noni, Syampu Noni, Syampu Fed Noni, Syampu herba Noni, BSY Black Hair Magic, BSY Syampu, Syampu BSY, Syampu herba Noni, Syampu ajaib Noni dan macam-macam nama lagi. Walau apa pun yang mereka namakan, ianya adalah produk yang sama.

Syampu Hitam Fednoni BSY adalah Syampu Penghitam Rambut semulajadi yang dihasilkan secara berkualiti tinggi dari ramuan herba semulajadi Pati Mengkudu 100% dari Kepulauan Pasifik Selatan, akar Chinese Knotweed (PolygonumMultiflorum Thunb) yang juga dikenali sebagai Shouwu, akar Ginseng dan banyak lagi, semuanya ramuan semulajadi 100% bebas kimia.

Percaya atau tidak...hanya dalam masa 7/10 minit sahaja rambut akan menjadi hitam dan mengembalikan kemudaan pengamalnya, dan produk BSY Black Hair Magic ini dihasilkan dari 100% ekstrak mengkudu@noni.

1.Diperbuat daripada tumbuhan herba sebagai bahan kesihatan rambut. Intipati semulajadi tulin daripada Polygonum Multiflorum Thunb, ginseng dan sebagainya. Keberkesanannya terbukti sebanyak 6 kali lebih berkesan daripada shampoo hitam rambut lain di pasaran.
2.Sungguh mudah digunakan, keberkesanan nya terbukti. Hanya perlu 7-10 minit untuk menghitamkan rambut secara semulajadi, bila-bila dan dimana saja. Ia memastikan kehitaman rambut anda dan terserlah dari akar ke bahagian akar rambut.
3.Satu gabungan sempurna dengan ciri-ciri penghitaman rambut, seumpama vitamin rambut dan perapi. Kini anda boleh terus meninggalkan uban-uban yang menyusahkan.Berkesan dalam tempoh 7/10 minit sahaja dan ini DIJAMIN.!!
Antara bahan-bahan yang terkandung dalam Syampu Herba Fed Noni terdiri daripada Tumbuhan / herba dengan intipati semulajadi:

1.Ekstrak buah Noni / Mengkudu
2.Panx Gingseng
3.Ganoderma
4.Lucidum
5.Asid Amino
6.ZPT (Zinc pyrithione)
7.Collagen
Ia bukanlah sejenis dye yang menghitamkan luaran rambut sahaja sebaliknya menghitamkan rambut dari dalam dari akar ke hujungnya kerana keberkesanan akar Shouwu tersebut telah lama digunapakai orang Cina untuk menjaga kehitaman dan kesuburan rambut.
Cara-Cara Penggunaan Syampu Herba Fed Noni
Digunakan sekali atau 2 kali sebulan.

1.Gunakan sarung tangan. Buat ujian allergy.
2.Lembab dan bersihkan rambut. Lap sampai hampir kering.
3.Masukkan Syampu Herba Fed Noni didalam bekas atau mangkuk dan kacau hingga sebati.
4.Ratakan / Urut di keseluruhan rambut dan kulit kepala.
5.Biarkan selama 10 minit.
6.Cuci, bilas sampai bersih dan letak sedikit conditioner biasa.

Cara pemakaian sampo Noni BSY yang tepat

1. Cuci rambut/janggut/kumis dengan sampo biasa hingga bersih, lalu keringkan sampai pada kondisi lembab (jangan ada sisa air di kepala / basah).

2. Pastikan rambut tidak berminyak.

3. Pakai glove (sarung tangan plastik atau karet) supaya sampo Noni BSY tidak mengenai kuku-kuku tangan (karena kuku sama seperti rambut).

4. Tuangkan sampo Noni BSY pada telapak tangan lalu remas-remas/gosok-gosok hingga sedikit berbusa.

5. Taburkan sampo Noni BSY pada rambut sampai merata hingga kulit kepala.

6. Pijit-pijit/massage supaya meresap hingga pori-pori kulit kepala dan akar rambut.

7. Untuk mendapatkan hasil yang baik dianjurkan menggunakan sisir untuk merapikan dan meratakan.

8. Pada bagian-bagian yang sulit dijangkau oleh tangan atau sulit dilihat seperti pada bagian atas dan belakang kepala, cobalah minta bantuan orang lain untuk melakukannya.

9. Setelah benar-benar yakin bahwa sampo Noni BSY telah merata, biarkan 10-15 menit, kemudian bilas dengan air hingga buih/busanya hilang.

10.Untuk mendapatkan hasil yang maksimal, boleh menunggu sampo Noni BSY tersebut mongering di rambut, kemudian baru Anda bilas hingga bersih.

Catatan penting :

Jika Anda menyadari bahwa kulit Anda alergi terhadap tumbuh-tumbuhan dan bahan-bahan y ang sejenis, sebaiknya coba oleskan sampo Noni BSY tersebut pada leher / belakang telinga dan tunggu selama 5-10 menit untuk memasikan kesesuaian penggunaan pada diri Anda.

Harga Rp.50.000 / saset